Психолого-педагогічні рекомендації батькам щодо роботи з обдарованими учнями, учнями «групи ризику» та учнями, які мають високий і низький рівень знань з предметів
Рекомендації щодо роботи з обдарованими учнями батькам:
- Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості, емоційності.
- Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.
- Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
- Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.
- Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи.
Рекомендації батькам щодо роботи з дітьми:
- Приділяйте більше уваги своїм дітям. Знаходьте вільний час для спілкування з ними. Якщо не допомагати дитині у цей перехідний період може відбутися зниження інтересу до навчання.
- Підтримуйте зв'язок з куратором, учителями , які викладають предмети. Ви повинні бути інформовані про вимоги кожного з учителів до свого предмету.
- Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робить їх самі. Установіть разом із дитиною спеціальний час, коли потрібно виконувати домашні завдання і стежте за виконанням цих настанов.
- Приймайте участь у організації позашкільних заходів вашого класу.
- Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім установіть зв'язок між її інтересами й предметами що вивчають у школі.
- Привчайте дитину до самостійності та відповідальності. Дитина повинна розуміти, що домашнє завдання це її, а не ваша робота
- Підтримуйте дома спокійну й стабільну атмосферу. Спокій домашнього життя вашої дитини допоможе їй ефективніше розв’язати проблеми в школі.