Портрет дошкільника, що вступає до школи

 

  • Фізичний розвиток –
    – володіння основними культурно- гігієнічними навичками;
    – сформованість основних фізичних якостей і потреби в руховій активності;
    –  самостійне виконання доступних віку гігієнічних процедур, дотримання елементарних правил здорового способу життя.

  • Допитливість, активність –
    – інтерес до нового, невідомого у навколишньому світі (світу предметів і речей, світу відносин у своєму внутрішньому світі);
    – проявляється в питаннях до дорослого, експериментування;
    – здатність самостійно діяти (у повсякденному житті, в різних видах дитячої діяльності)
    – у випадках утруднень звертається за допомогою до дорослого;
    – бере живу, зацікавлену участь в освітньому процесі.

  • Емоційна чуйність
    – реагує на емоції близьких людей і друзів;
    – співпереживає персонажам казок, історій, оповідань;
    – емоційно реагує на витвори образотворчого мистецтва, музичні і художні твори, світ природи.

  • Комунікативна компетентність
    – опанував засобами спілкування і способами взаємодії з дорослими і однолітками;
    – адекватно використовує вербальні і невербальні засоби спілкування, володіє діалогічною мовою і конструктивними способами взаємодії (домовляється, обмінюється предметами, розподіляє дії при співпраці);
    – здатний змінювати стиль спілкування з дорослим або однолітком, залежно від ситуації.

  • Поведінкові прояви
    – здатність управляти своєю поведінкою і планувати свої дії на основі первинних ціннісних уявлень;
    – дотримання елементарних загальноприйнятих норм правил поведінки;
    – поведінка переважно визначається немиттєвими бажаннями, а вимогами з боку дорослих і первинними ціннісними уявленнями про те, "що таке добре і що таке погано";
    – здатність планувати свої дії, спрямовані на досягнення конкретної мети;
    – дотримання правил поведінки на вулиці (дорожні правила), в громадських місцях (транспорті, магазині, театрі та ін.).

    Інтелектуальний розвиток

  • – здатність вирішувати інтелектуальні і особові завдання (проблеми), адекватні віку;
    – застосування самостійно засвоєних знань способів діяльності для вирішення нових завдань (проблем), поставлених як дорослим, так і їм самим;
    – залежно від ситуації може перетворювати способи рішення завдань (проблем);
    – дитина здатна запропонувати власний задум і утілити його в малюнку, будові, розповіді та ін.

    Знання про навколишній світ
    – первинні уявлення про себе, сім'ю, суспільство, державу, світ і природу;

  • – про склад сім'ї, родинні стосунки і взаємозв'язок, розподіл сімейних обов'язків, сімейних традицій;
    – про суспільство, його культурні цінності;
    – про державу і приналежність до нього;
    – про світ.

    Універсальні передумови навчальної діяльності
    – уміння працювати за правилом і за зразком, слухати дорослого і виконувати його інструкції;
    – володіння необхідними уміннями і навичками продуктивної діяльності : малюнок фарбами, аплікація, вироби з різних матеріалів і так далі

  •  
Прокрутка до верху