У нашому ліцеї, на прикінці лютого, пройшов КЕЙС-ТИЖДЕНЬ присвячений темі : «Мило в нашому житті». У цей час ліцей перетворився в справжню Мильну країну, в якій вчителі готували веселі та незвичайні уроки. На одному з таких уроків учні 5-Б та 5-В класів вивчали тему «Відсотки» на уроці математики та розв’язували цікаві «життєві» задачі про мило.
25 лютого зустрілися на майстер-класі з «Виготовлення мила» 1-В та 5-В, який провела Серб Вікторія Вікторівна! А також під керівництвом Савченко Світлани Вікторівни діти прослухали чудові казки про мило. Авторами яких були учень 7-А класу Азенштейн Семен «Подорож у країну Мила» та учениця 7-Б класу Козлова Варвара «Казка про мильну знахідку», виступали самі автори та учениці 7-Б класу Пономаренко А., Нежуга Н., Забелло Т.
У початкових класах були проведені незвичайні уроки з малювання! Діти малювали квіти не фарбою, а за допомогою різнокольорових мильних бульбашок! Які ж чарівні квіти у них вийшли! Чудовий подарунок для мам та бабусь!
3 березня відбулась подорож 5-В класу до країни Здоровячків. Команди учнів брали участь в конкурсах і відгадували цікаві таємниці мила, брали участь в конкурсі малюнків »Мікроб очима дитини», переможці отримали подарунки в вигляді мила зробленого власноруч.
Учні 7-Б та 7-В класів проявили свою творчість і знання створивши свої перші лепбуки, на яких зобразили все стосовно теми: види мила і його використання, цікаві факти. Учні 7-А на уроці геометрії познайомились з темою «Коло та круг» в незвичайний спосіб, використовуючи елемент предметного тижня.
У 9-В класі(вечірнє відділення) тривала кропітка робота. На уроці мистецтва учні створювали ілюстрації, плакати реклами миючих засобів. На уроці української мови працювали над вибірковим переказом тексту наукового стилю «Історія виникнення мила». На класній годині гуртом займалися миловарінням. До 8 березня кожен учень виготовив мило в подарунок любій матусі.
З 02.03 по 05.03 2020 учні 10-Б, 11-Б, 12-А на уроках математики, інформатики та на спільному виховному заході занурилися в тему методичного тижня: вивчали історію виникнення мила, з’ясовували, чому саме таку назву воно отримало; розглянули слово мило на різних язиках світу; досліджували склад мила і його призначення; виявили топ цікавих фактів про мило; розглянули технології виготовлення мила; розв’язували багато цікавих задач на знаходження площ бічної і повної поверхонь, об’єму мила, витрати мила яке має форму многогранника, тіл обертання…
А саме головне, що дітям було цікаво і корисно, всі вони зробили висновок: » Мило — це чистота, а чистота — це здоров’я!».