Освітні програми

Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання.

⇒ Освітня програма Академічного ліцею «Вибір»

⇒ Робочий навчальний план

Закон України №463-IX від 16.01.2020 «Про повну загальну середню освіту»

Рекомендації МОН на початку 2023-2024 н.р. Освітній процес в умовах війни

Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти Лист МОН № 1/12186-23 від 16.08.23 року

Переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році:

✔ у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);

✔ у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/93BNko);

✔ з психології та педагогіки (https://bit.ly/3mtWtu9)

Переліки є доступними для ознайомлення в режимі онлайн (https://imzo.gov.ua/kataloh-nadannia-hryfiv/).

Лист МОН від 14.08.2023 р. №1/12038-23 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/2024 навчальному році»

Навчальні програми

Якщо у вас не вантажиться онлайн перегляд документів, оновіть сторінку (клавіша F5) або натисніть тут.

Типові освітні програми для ЗЗСО

Методичний порадник 2022/2023

Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році : електронний інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. Н. М. Бендерець, О. В. Матушевської. Біла Церква : КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 2022.

Редакційна колегія: Н.М. Бендерець, О.В. Матушевська, В.А. Ткач

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ШКОЛІ І СТУПЕНЯ 

РОЗДІЛ ІV. РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»  У БАЗОВІЙ ШКОЛІ. 5 КЛАС 

РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. 6-11 класи

РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

РОЗДІЛ VІ. ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

РОЗДІЛ VIІ. ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ

РОЗДІЛ VІІІ. ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ.

РОЗДІЛ ІХ. НАУКОВЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТЯН

РОЗДІЛ Х. ПОРАДИ БАТЬКАМ