Про підсумки проведення методичної декади
«Діяльнісний підхід. Актуальність та перспективи впровадження»
У період з 17 по 29.02.2016 р.в ЗНВК «Вибір» проведено дні демонстрації педагогічних здобутків та методичних надбань учителів закладу за темою «Діяльнісний підхід. Актуальність та перспективи впровадження».
В методичній декаді брали участь педагогічні працівники, які атестуються і вчителі, чий стан предметів вивчається у поточному навчальному році.
Керівники шкільних методичних об’єднань. організували взаємовідвідування уроків колег. Розпочалась декада виставкою методичної літератури. Вчителі та вихователі мали змогу ознайомитися з педагогічними технологіями на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу, з технологією на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів, з педагогічними технологіями на основі ефективності управління та організації навчального процесу з використанням діяльнісного підходу.
Вчителі-предметники провели уроки з тих шкільних дисциплін, які вони викладають; вчителі початкової школи – з окремих предметів, що вивчаються в молодших класах; вихователь ГПД – відкритий виховний захід, різні за змістом та формою проведення.
Протягом двох тижнів проведення декади методичної роботи у школі панувала атмосфера піднесеності, зацікавленості, відповідальності, підвищеної активності та дружелюбності.
Найкращими серед проведених відкритих уроків варто назвати уроки вчителів початкової школи:Романенко І.О. 3-А клас.
Тема «Додавання та віднімання на основі нумерації»; Полтавської В.А. (математика). В 10 класі, Зелевець Н. А. тема «Хімічні властивості металів» ; української мови – Савченко С.В. в 8 класі, тема «Тире в неповних реченнях»;,географії- Кравченко Ж.Б. в 9 класі, тема «Хімічна промисловість», які під час проведення уроків продемонстрували вміле користування інтерактивними та діяльнісними педтехнологіями.
Цікавими були уроки вчителів: Протас А.А. в 2-В класі з природознавства з теми» Звірі в зимку. Турбота людей про тварин»; виховна година в групі продовженого дня учнів 2-4 класів з теми «Ким бути», яку провів вихователь ГПД Лисенко В.В
Вчитель обслуговуючої праці Лисенкова Л.Г. провела майстер-клас «Малюємо кавою», де всі бажаючи змогли зануритись в кавове мистецтво. Вчитель природознавства Кравченко Ж.Б. провела інтелектуальну гру «Що? Де? Коли ?» серел учнів 5-А класу.
На високому рівні був проведений практичним психологом Бородай С.М. тренінг по розвитку стресостійкості вчителя для педагогічних працівників, у ході якого були обговорені різнобічні аспекти професійного самовигорання, актуальні проблеми професійної діяльності педагогів. Захід пройшов у атмосфері співробітництва, толерантного та відвертого спілкування.
Завершилась декада методичної роботи проведенням методичного мосту, на якому педагогічні працівники обмінялись думками щодо використання діяльнісного підходу, його актуальності та перспектив впровадження, інтерактивних методик та технологій, проведення нестандартних уроків, виховних заходів. Члени педагогічного колективу прийшли до висновку, що предметним арсеналом щодо формування особистості є створення та розв’язування проблемних ситуацій, використання діяльнісного підходу, інтерактивних методів навчання з раціональним поєднанням індивідуальної, групової і фронтальної видів робіт, роботи в парах, малих групах, створення на уроках нестандартних ситуацій, близьких до життєвих, удосконалення вмінь учнів у виборі потрібних джерел інформації та використання додаткової літератури, ІКТ.