Система освітньої діяльності закладу освіти є динамічною, тому тільки постійний моніторинг може забезпечити її вдосконалення
Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти складається з таких основних етапів:
В Академічному ліцеї «Вибір» проведено підготовчу роботу по вивченню, оцінюванню забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти. Проведено анкетування учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів), на підставі наданих відповідей, аналізу стану функціонування системи розроблено документ «Підсумки вивчення управлінських процесів та освітньої діяльності ліцею 2019/2020 н.р.». Після проведення аналізу, моніторингу підготовлено Програму розвитку Академічного ліцею «Вибір» на 2020-2024 рр.
- Самоаналіз управлінських процесів та освітньої діяльності ліцею 2019/2020 н.р.
- Критерії, індикатори оцінювання освітніх і управлінських процесів ліцею та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
- ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
- Етапи впровадження Програми розвитку
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти в Запорізькому академічному ліцеї «Вибір»
- Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу Запорізького академічного ліцею «Вибір» Запорізької міської ради Запорізької області
- Що таке академічна доброчесність
Надаємо для ознайомлення підсумки анкетувань учасників освітнього процесу, документ «Підсумки вивчення управлінських процесів та освітньої діяльності ліцею 2019/2020 н.р.», Оцінювання критеріїв функціонування системи.
- Підсумки анкетування учнів ліцею.
Анкетуванням було охоплено учнів 5-11 класів (302 учня з 378).
- Підсумки анкетування батьків ліцею
Анкетуванням було охоплено батьків 1-11 класів (537 з 760).
- Підсумки анкетування вчителів ліцею
Додатковий матеріал