Методична кімната

На допомогу вчителям відкрита методична кімната, в яку ви можете приєднатися за кодом (надає заступник директора з НВР (Документи, поради, об’яви учителю в методичній роботі))

УВАГА! Затверджено нове Положення про атестацію педагогічних працівників, яке почне діяти з 01. вересня 2023 року.

З особливостями атестації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти у 2023 році можна ознайомитися за посиланням

ЗАТВЕРДЖЕНО ПРОФСТАНДАРТ ВЧИТЕЛЯ

Затверджено професійний стандарт за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)».  Стандарт втілює сучасний підхід до визначення переліку та опису загальних і професійних компетентностей вчителя. До загальних компетентностей увійшли громадянська, соціальна, культурна, лідерська та підприємницька, а до професійних – зокрема інформаційно-цифрова, проєктувальна, інноваційна, а також здатність до навчання впродовж життя.
Переглянути стандарт можна за посиланням, а ось у цьому матеріалі МОН – ознайомитись із деталями про документ.

Набрання чинності рамкового Закону України «Про освіту» дало новий поштовх
процесам трансформації та реформування освіти, запущених Революцією Гідності. Одним
із них стало запровадження принципів академічної доброчесності в науковому житті та  навчально-виховному процесі всіх рівнів освіти

Академічна доброчесність. Методичні вказівки для вчителів

Інформаційно-методичний збірник

 

 

 

Методичний порадник 2022/2023

Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році : електронний інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. Н. М. Бендерець, О. В. Матушевської. Біла Церква : КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», 2022.

Редакційна колегія: Н.М. Бендерець, О.В. Матушевська, В.А. Ткач

ЗМІСТ

РОЗДІЛ І. УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ШКОЛІ І СТУПЕНЯ 

РОЗДІЛ ІV. РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»  У БАЗОВІЙ ШКОЛІ. 5 КЛАС 

РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. 6-11 класи

РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

РОЗДІЛ VІ. ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

РОЗДІЛ VIІ. ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ

РОЗДІЛ VІІІ. ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ.

РОЗДІЛ ІХ. НАУКОВЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТЯН

РОЗДІЛ Х. ПОРАДИ БАТЬКАМ