Досвід ліцею щодо впровадження білінгвального навчання та використання методики CLIL

Новини on 11 Мар , 2020

 Академічний ліцей «Вибір» впроваджує білінгвальне навчання та використання методики CLIL «Предметно-мовне інтегроване навчання як методика активізації процесу навчання».

     За допомогою методики CLIL учні 6-А класу на уроці історії разом з учителем англійської мови Осадчою Юлією Сергіївною (учитель історії – Іваненко Олена Сергіївна) познайомилися з особистістю сімейного життя, освіти, виховання афінян і спартанців; зіставити та визначити відмінності спартанської та афінської систем виховання, визначають різне та спільне двох систем виховання (за допомогою діаграми Венна). Учителю вдалося вдосконалити комунікативні навички учнів: сприймання та розуміння інформації; сприймання на слух аутентичних текстів; робота в групах; оцінювання власних навчальних досягнень. 

   Учитель англійської мови Мухіна Ганна Сергіївна провела у 4-А класі урок «Природознавство» на тему «Материки та океани» (вчитель початкових класів — Ярчук Альона Олександрівна). Інтегративний підхід до вивчення предмету та мови дозволив розширити уявлення дітей про назви материків і океанів, навчити їх класифікувати та порівнювати, знаходити географічне положення материків і океанів на карті.

   Учитель початкових класів Гедикова Ірина Степанівна провела у 4-В класі урок «Основи здоров’я» за темою «Здорове харчування». Учні на уроці не тільки успішно продемонстрували високий рівень мовної компетенції, легко змінювали              мовний код, виконуючи завдання українською та російською мовами, а й успішно працювали над формуванням стійких        навичок  здорового способу життя, гігієни харчування, принципів безпечного та якісного харчування.